2009年6月24日星期三

打卡打卡記得打卡

最近在my fm聽到農夫的一首rap,聽啊聽覺得好應景啊!
search了一下-歌名叫“日出而作”


打卡打卡 記得打卡

所謂嘅應景,就係里句...

公司下個月開始打卡......我地嘅自由隨著打卡的第一聲被暫時沒收。

手表仲要對埋公司嘅鐘,唔係嘅話遲到一分鐘都變紅字。問你si未。


返工放工 幾點至夠鐘
Sick leave要點用 開會有乜用

開會只在浪費時間,最后變成“心理輔導”.....


睡眼惺忪9點鐘 記得起身返工
9個鐘9個鐘每日返9個鐘
個個都要返工 返工先唔使窮 證明你有用

9粒鐘周日好快過,9粒鐘周日有排過.......

一日人工除咗9粒鐘,原來我嘅自由好cheap嘅啫...

第1個鐘輕輕鬆鬆 等等第2個鐘
第2個鐘去site visit 順便去埋Game Zone
第3個鐘打電話 打成個鐘至接通
之後o個4個鐘勁多野做o係公司四圍中
入廁所沖下沖下 又釣魚中下中下纒
拎杯咖啡沖下沖下又沖下沖下沖下沖下纒
咁又沖到最尾o個個鐘
個個睇住個鐘 個個等放工

第一個鐘上網寫blog then 再upload 照片再上到facebook最后再到happy farm種菜...

返工放工 幾點至夠鐘
打卡打卡 記得打卡

你唔鐘意份工 鬼叫你鐘意份人工

即將過打卡的日子....=_=|||

13 条评论:

et™ 说...

外星人早就知道这首歌是农夫唱的啦!

你的老板很 outdated 咯,人家现在用员工的掌纹或是舌头来纪录打卡的。

我不是早就好言相劝午饭不要吃两粒钟的咩?

向希 说...

哈~这首歌很久前Hanz & Oracle常常在mybloggercon的chat box 唱了。

哎哟~打卡不是走回旧时代的路咯?!可怜的茉莉,唉。

茉莉 说...

舌頭來確認身份,唔係丫??
哪里有2粒鐘,一粒半擺了嘛~=_=

希希,
打卡是我以前暑期工的時候才有用過。。。

打卡打卡記得打卡~~~
(還在唱)

~珊姑娘~ 说...

打卡打卡。。。真爽!我们是用scan的。哈哈哈!!!

bluesky 说...

我是边听边点头。嗯,唱得好!唱得对~~哈哈

ET女子 说...

原来你喜欢农夫~~~
我介绍你另一首,叫“话太普通”我自己超喜欢!!
还有:举高个手、欢天喜地、风生水起、富甲天下。。。

et™ 说...

呃……… 到底哪一个才是农夫?

茉莉 说...

珊姑娘,
其實我們也是有用scan的。
現在是雙料其下。問你si未。

bluesky,
哈哈~你看能背的到歌詞嗎?

et女子,
其實是因為電臺最近強打他們的歌曲,
才開始有留意到,很不錯啦!

shuben外星人,
...............
你可以去問神。

LONELY BAR.CHEN 说...

很像我们的生活,就被那张卡牵着走,几现实下。

mayshy 说...

还好我现在的工作是fleksi hours的
从来就不是准时上班下班的类型
之前还试过收HR的warning letter,因为太常迟到公司,不过上头帮我们(是的,不只我一人收到)摆平了,还是平安无事。

听说旧公司现在实行扣钱的方式,来对付迟到者。
还好我已经走了,哈哈哈。

龟头@Kenny Sim@恺俊 说...

我从来都不打卡的。。。。

茉莉 说...

lonely bar chen,
我倒覺得只要做好本分就可以啦,
不必在意那9.01分都紅字的事情啦!!

mayshy,
復雜的解釋:拿你的人工除以天數,天數除以9粒鐘,1個鐘除以60分鐘,等于1分鐘乘以你遲到的分鐘,再從你人工里面扣!

哎呦,簡單的說就是每天遲到一分鐘,一個月60分鐘,扣你60分鐘的錢。
問你死未!!(不是我這間公司啦)

龜頭,
你駐場需要打卡的咩?!哈哈哈
你下次上臺唱農夫這首啦!

city 说...

thanks for share........